Zidne naljepnice, satovi i ostale dekorativne naljepnice, namijenjene uređenju interijera i eksterijera. Proizvodnja, dizajn i prodaja. WALLTATTOO je HRVATSKI PROIZVOD i zaštičena marka. Kontaktirajte nas 091 4333 297, 091 4333 298, ili na info@walltattoo.hr

Najčešća pitanja




FAQ

(najčešća pitanja i odgovori za zidne naljepnice WALLTATTOO)


  • Što su to zidne naljepnice-walltattoo?
    Naljepnice napravljene od polivinilske folije. Nemaju podlogu, te poprimaju oblik površine na koju se naljepnica aplicira.

     

  • Gdje se mogu vidjeti  walltatto, zidne naljepnice koje se prodaju preko web shopa?

  • Jedan dio WALLTATTOO asortimana se može vidjeti kod našeg partnera Emmezeta (Zagreb: Stupnik, Žitnjak, Jankomir, Osijek, Split, Rijeka, Slavonski Brod).

 

  • Koliko se naplaćuje dostava i koji su rokovi dostave?
    Dostava je BESPLATNA za cijelo područje RH. Rok isporuke do 7 radnih dana.
    Dostava u zemlje EU naplaćuje se dodatno 140 kn. Rokovi dostave su do 15 radnih dana.

 

  • Kako kupovati preko web shopa?

  • Kupnja preko web shopa je vrlo jednostavna. Vi samo trebate odabrati željeni motiv, dimenziju i boju. Odabarano stavljate u košaricu, te kliknete ''nastavi naručivanje''. Nakon toga odaberete da li želite artikl/e naručiti sa ili bez registracije. Nakon upisa svojih podataka, birate način plaćanja, te završite narudžbu. Ako ste odabrali kartično plaćanje, sustav će Vas preusmjeriti u bankarski sustav za kartičnu uplatu, a ukoliko ste pak odabrali virmansko plaćanje na mail ćete primiti ponudu sa svim potrebnim podacima za uplatu. Po primitku uplate, naručeno će se proizvesti i poslati na adresu.

 

  • Kako se vrši naplata?

    Uplatom na žiro-račun poduzeća STUDIO VELIČAN d.o.o. u skladu s ponudom, koju dobijete automatski kada završite narudžbu (mailom) prema kojoj se uplata vrši.
    Kreditnim i/ili debitnim karticama: American Express, MasterCard, Diners, Discover i Visa.

 

  • Koliko su boje prikazane na zaslonu slične/iste onima u stvarnosti?

    S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računalu, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo jamčiti potpunu sukladnost boja naših proizvoda s bojama kako ih Vi vidite na zaslonu svog monitora. 

 

  • Na koje površine se mogu lijepiti naljepnice

    Idealne za lijepljenje na zidove, namještaj, staklo, drvene površine, ogledala, keramičke i metalne površine.

 

  • Na koje površine se ne preporuča lijepiti naljepnice?
    Ne preporuča se lijepiti naljepnice na svježe obojane zidove, masne i vlažne  podloge. Ne prekrivati rupe na zidovima ili lijepiti na grube zidne površine (fasade, sep).

 

  • Što je to poklon bon i kako funkcionira?

  • Ukoliko želite pokloniti nešto posebno za bilo koju prigodu, javite nam se i napravit ćemo poklon bon osobi kojoj poklanjate. Poklon bon možemo poslati e mailom ili kuvertirano poštom. Na poklon bonu će pisati ime osobe kojoj se poklanja, te šifra za popust kojom će osoba koja prima poklon, moći izvršiti kupnju naljepnice po izboru. Ukoliko odabere artikl koji želi kupiti, a iznos tog artikla je skuplji od bona koji je primio, moći će nadoplatiti potreban iznos.

 

  • Mogu li dobiti R1?
    Svakako. Prilikom narudžbe upišite svoj OIB i ne zaboravite napisati pravni subjekt (ime i adresu tvrtke/obrta/pravne osobe).

 
 

 

  • Zašto mi banka javlja da upisujem pogrešan poziv na broj?
    U 9/10 situacija, kupci uspješno obave plaćanje sa pozivom na broj i modelom koji su primili u ponudi za plaćanje, kada odaberu virmansko plaćanje. Međutim kod nekih banaka, to ponekad ne prolazi. U tom slučaju, pod model plaćanja, umjesto 01, unesite 02 ili 00 i poziv na broj koji ste primili u ponudi i transakcija će biti uspješno sprovedena. Ukoliko i dalje odbija transakciju kontaktirajte svoju banku.

 

  • Zašto nisam dobio/la  mail sa podacima za uplatu?
    Sustav web trgovine automatski šalje mail o potvrdi narudžbe, odmah nakon završetka postupka (do 1 minute). Ukoliko niste dobili mail vjerojatno ste upisali krivu mail adresu ili imate krivo podešen spam sustav, pa provjerite u odbačenim mailovima.

 

  • Gdje vidjeti dimenzije?
    Kad otvorite željeni artikl, ispod svake slike se nalaze ponuđene dimenzije kraj kojih su i za iste napisane cijene.

 

  • Koji je način plaćanja?
    Platiti možete:

      • virmanski (opća uplatnica, internet bankarstvo) – prilikom izrade narudžbe, odaberete virmansko plaćanje, a nakon što istu završite, na mail će vam stići ponuda sa svim podacima za uplatu

      • karticama (american, master card, maestro, diners, discover i visa) – prilikom izrade narudžbe, odaberete plaćanje karticom, a nakon što istu završite, biti ćete preusmjereni u bankarski sustav za kartično plaćanje.)





« Back